تاریخ انتشار: سه شنبه 1393/10/09 - 09:49
کد خبر: 152466

خانواده شهدای فتنه و شاکیان خصوصی سران فتنه: صد بار هم که این سران فتنه محاکمه و اعدام شوند باز هم کم است/ ابتکار، نجفی و مسجد جامعی می گفتند: شهادت فرزندت را گردن نظام بیانداز!

خانواده شهدای فتنه و شاکیان خصوصی سران فتنه: صد بار هم که این سران فتنه محاکمه و اعدام شوند باز هم کم است/ ابتکار، نجفی و مسجد جامعی می گفتند: شهادت فرزندت را گردن نظام بیانداز!

خیلی از اصلاح طلبان مانند خانم ابتکار، نجفی و مسجد جامعی پس از شهادت فرزندم به دیدار من آمدند و از من خواستند تا گناه را بر گردن نظام بیندازم که من به آنها گفتم همه فرزندانم را فدای ولایت و رهبری می‌کنم؛ چرا که نظام تا کنون هزینه های زیادی مانند بیش از 200هزار شهید داده است تا به اینجا رسیده.

خبرنامه دانشجویان ایران: خانواده‌های شهدای فتنه در سال 88 جزء افرادی هستند که با شکایت مستقیم از سران فتنه به دنبال احقاق خواسته خود و محاکمه قاتلان فرزندان خود و سران فتنه هستند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ پدر شهید محمدحسین فیض در این خصوص تأکید کرد: جرم بزرگ سران فتنه این بود که به خاطر رسیدن چند روزه به قدرت، به مملکت ما آسیب های جدی وارد کردند و با پشتیبانی آمریکا و انگلیس این افراد سعی در انقلاب رنگی در کشور داشتند.

فیض افزود: اینها مردم ایران را نشناخته بودند که هر زمان که مردم ایران اراده کنند یک روزه مانند حماسه نهم دی ماه بساط توطئه و تزویر را از مملکت جمع می‌کنند؛ مردم در نهم دی ماه تکلیف سران فتنه و فتنه گران را روشن کردند.

وی همچنین گفت: اگر قرار باشد که موسوی و کروبی امروز محاکمه شوند، صد بار هم که این سران فتنه محاکمه و اعدام شوند باز هم کم است؛ چرا که این جبران ظلمی که به نظام کردند و خسارت هایی که به مردم و مملکت زدند نمی شود.

با روی کار آمدن دولت جدید، عده ای از فتنه‌گران روی کار آمدند و با فضا دادن به فتنه‌گران این تصور را به وجود آوردند که عده زیادی به دنبال رفع حصر هستند.

در همین راستا فیض گفت: ما همچنان انقلابی و بسیجی می‌مانیم و خیلی از اصلاح طلبان مانند خانم ابتکار، نجفی و مسجد جامعی پس از شهادت فرزندم به دیدار من آمدند و از من خواستند تا گناه را بر گردن نظام بیندازم که من به آنها گفتم همه فرزندانم را فدای ولایت و رهبری می‌کنم؛ چرا که نظام تا کنون هزینه های زیادی مانند بیش از 200 هزار شهید داده است تا به اینجا رسیده.

پدر شهید محمدحسین فیض با اشاره به این موضوع که خواسته و شعار مردم در روز 9 دی مرگ بر موسوی و کروبی بود تصریح کرد: کسانی که این روزها درخواست رفع حصر سران فتنه را دارند و برای این کار وعده می دهند، از عوامل و هواداران فتنه بوده و این خواسته مردمی که در حماسه نه دی ماه شرکت کردند نبوده و نیست.

پدر شهید غلام کبیری در خصوص اینکه برخی فتنه را قبول نداشته و به دنبال رفع حصر سران فتنه هستند اظهار داشت: این افراد چشمشان کور بود که فتنه در سال 88 را ندیدند؟ این افراد کور بودند که رقص و پایکوبی در روز عاشورا را ندیدند؟ آیا این افراد آتش زدن مساجد، قرآن و عکس امام را توسط فتنه‌گران ندیدند که ادعا می‌کنند فتنه ای رخ نداده است؟

وی همچنین گفت: در واقع این افراد به نظام جمهوری اسلامی، به انقلاب و به خاک وطن خود ظلم بزرگی کردند؛ این یک ظلم بزرگ سیاسی و فرهنگی بود؛ در کشوری که اسلامی است، سران فتنه مغز چند نفر را شستشو داده و آنها را به خیابان‌ها آوردند.

پدر شهید «حسین غلام کبیری» تصریح کرد: عده ای در این میان پول گرفتند و خیابان‌ها را به آشوب کشاندند و امنیت کشور را برهم زدند که یکی از آنها دختر هاشمی رفسنجانی بود.

غلام کبیری یادآور شد: فائزه هاشمی با حمایت پدرش که الان در کناری نشسته است به خیابان‌ها آمد و مردم را دعوت به اغتشاش کرد؛ چرا امروز به هاشمی و دخترش چیزی نمی‌گویند؟

وی همچنین افزود: یکی از شعار های مردم در نهم دی ماه علیه هاشمی رفسنجانی بود و خواسته مردم رسیدگی به وضعیت و محاکمه فرزندان وی بود؛ اما امروز فرزندان وی آزادانه هر کاری می‌کنند.

غلام کبیری خاطر نشان کرد: ما از فتنه‌گران اصلی که همان میرحسن موسوی و کروبی بودند به دیوان عالی کشور شکایت کردیم و خواستیم که این موضوع را پیگیری کنند و پرونده مربوط به این جریان را به قم فرستادند و در نهایت نتیجه‌ای نداشت.

پدر شهید یعقوب بروایه یکی دیگر از شهدای فتنه 88 در این خصوص اذعان داشت: مسئولین می توانند مسبب اصلی این اتفاق را محاکمه کنند؛ اما امروز می بینیم که به خاطر رسیدن به کرسی‌های مقام و منصب در این خصوص کاری انجام نمی‌دهند.

پدر شهید یعقوب بروایه با بیان این موضوع که موسوی و کروبی نباید از ابتدا تأیید صلاحیت می‌شدند که اغتشاشات سال 88 به وجود بیاید گفت: این افراد روزی کرسی‌های قدرت را داشتند و روز دیگر آن کرسی ها را از دست دادند و دوباره تلاش کردند تا به قدرت برسند و دیدیم چه بلاهایی بر سر مردم آمد.

وی خاطرنشان کرد: باید همه در جریان فتنه 88 تابع رهبری باشیم؛ چرا که رهبری ایشان را قبول داریم و بعد از امام‌خمینی(ره) ایشان توانستند به خوبی از عهده رهبری جمهوری اسلامی برآمده و امروز ایشان مورد تأیید همه ملت ایران هستند.

هرچند دولت یازدهم با برخی از فتنه‌گران نهایت مماشات را داشته و برخی از کرسی‌های قدرت را به دست آنها سپرده است؛ اما همچنان بیشتر مسئولین و مردم بر خواسته اصلی مردم در نهم دی ماه پافشاری کرده و امیدوارند با محاکمه سران فتنه، خون های به ناحق ریخته شده در دوران فتنه سال 88 پایمال نشوند.

مادر شهید علیرضا ستاری نیز قصور بنیاد شهید درباره خانواده فرزند شهیدش و با اشاره به اینکه از بنیاد شهید چیز زیادی نخواسته است، می‌گوید: فقط خواستیم خواسته‌های بچه‌های کوچک علیرضا تأمین شود. الان هزینه‌های این بچه‌ها از کجا باید تهیه شود؟ نوه‌های من چرا نباید حقوق خودشان را داشته باشند؟ نازنین کلاس دوم و امیرعباس کلاس چهارم است. خیلی سراغ پدرشان را می‌گیرند. تحمل این‌ها برایمان کافی نیست؟

مادر شهید ستاری می گوید که در بنیاد شهید حتی نخواستند فیلم او را که از صدا و سیما پخش شد نگاه کنند و ببینند مشکل او چه بوده است. می‌گفتند او برای زیبایی خودش را عمل کرده اما کسی با شرایط و وضعیت جانبازی او برای چه باید برای زیبایی عمل کند؟ کدام عقل سلیمی این را می‌پذیرد؟ معده‌اش به خاطر قرص‌های زیادی که مصرف می‌کرد دچار مشکلات عمده شده بود. کسی که قرص اعصاب روان مصرف می‌کند خوابش زیاد می‌شود و اشتهایش بالا می‌رود علیرضا اینطور شد و دیابتش هم بالا رفت. گاهی قند خونش روی ۵۰۰ می‌رفت و در بدترین شرایط بستری می‌شد.

مادر شهید ذوالعلی: محاکمه سران فتنه، خواسته قلبی ملت است.

وی افزود: محاکمه سران فتنه نه تنها خواسته همیشگی خانواده شهدای فتنه بلکه درخواست همه مردم ایران است. متاسفانه برخی‌ها می‌خواهند فتنه ۸۸ را صرفا یک اختلاف نظر تلقی کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ترافیک شدید در مسیرهای منتهی به بزرگراه کلانتری مشهد
عضویت سازمان ملی استاندارد در (ILAC) پس از ۳ دهه
آمادگی ایران برای همکاری‌های همه‌جانبه در حوزه فناوری هسته‌ای
روسیه: ۱۱۴۰ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
رایزنی وزیر خارجه ترکیه با «اسماعیل هنیه» درباره مذاکرات آتش‌بس
آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده مشهد + فیلم
تمرین پرسپولیس با ۲ غایب برگزار شد
جشن بزرگ امام رضایی ها از قاب شبکه تهران
رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان فلسطین
نمایشگاه کتاب در ۷ روز ۳۱۲ میلیارد تومان فروش داشت
دعوت عربستان از قاریان ایرانی و اعزام نماینده کشورمان به مسابقات قرآن ترکیه
ساخت دستگاه در جهاددانشگاهی شریف با شعار سال کلید خورد
در جلسه کمیسیون اصل نود و وزیر بهداشت چه گذشت؟
رهبر انقلاب نفیا و اثباتا دربارۀ تعطیلی شنبه‌ها نظری نداده‌اند
چرا برای تعطیلی شنبه‌ها به دفتر رهبر انقلاب نسبت خلاف می‌دهید؟
شمار شهدای غزه به ۳۵ هزار و ۲۳۳ نفر رسید
نخست‌وزیر اسلواکی کیست و چه دیدگاه‌هایی دارد؟
ایران سوءقصد به جان نخست‌وزیر اسلواکی را محکوم کرد
اهتمام ویژه چین برای تعمیق و توسعه همه جانبه روابط با ایران
وزیر جنگ اسبق اسرائیل: سنوار در تونل‌‌ها، جنگ را بهتر از نتانیاهو مدیریت می‌کند
پیش‌بینی اوپک در مورد تقاضای نفت در سال ۲۰۲۴
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top